Měníme svět mediálního plánování. Daty a přístupem. Jsme digitální nadšenci se zápalem pro značky,
které chtějí růst a dobře prodávat.
#nobullshitdigital
Strategie
Nejsme překupníci mediálního prostoru. Klienty provázíme celým digitálním ekosystémem. Od nastavení cílů, přes segmentaci zákazníků až po mediální plán.
Plánování & Nákup médií
Naše mediální plány stojí na zkušenostech, datech a kontinuálním ověřování výkonu jednotlivých placementů. Díky vlastní produkci bannerů hlídáme kvalitu kampaně až do konce.
Programatika & Data
RTB, DMP, PPC nebo SOCIAL. Datové cílení posouvá online reklamu o dvě třídy výš a programatika je proto základem 80 % našich kampaní.
Analytika
Hledáme souvislosti mezi tím, co lidé dělají a co si myslí. Konverze, reach a frekvence jsou základ, sledujeme ale i visibilitu, dobu zobrazení nebo ad recall.
Koho u nás potkáte?

Martin Beneš
Managing Director
O on-line reklamě toho ví Martin jako málokdo. Aby taky ne, věnuje se jí už od roku 2004. Prošel Centrum Holdings, digitální agenturou Advertures a podílel se na rozjezdu obchodu s módou Zoot. Nejlepší nápad si nechal na rok 2011, kdy s Michalem Nýdrlem založil Red Media.

Lukáš Kružberský
Business Director
Lukáš dává agenturnímu živlu Red Media štábní kulturu v duchu “nekecám a makám”. Za jeho orientací na výkon hledejte léta na vedoucích marketingových pozicích ve Vodafonu, Zootu a Etě. Díky těmto zkušenostem dobře rozumí potřebám klientů a jejich businessu.

Štěpán Tesařík
Media Director
Štěpán je náš historicky první zaměstnanec. Začínal od píky a dneska dělí svůj čas mezi budování vztahů s publishery a pilování mediálních strategií. V hlavě nosí kalkulačku a jakýkoli plán rozebere na prvočísla. Do Red Media přiběhl z běžeckého oválu pražské Dukly

Michal Nýdrle
Co-founder
Změna je jediná konstanta. Tohle motto vtiskl Michal do DNA všech firem, které zakládal. Red Media, Nydrle i Kindred Group. Je to vizionář, který neustále hledá nové cesty. Momentálně se nejvíc věnuje digitální transformaci napříč celou Publicis Groupe a aktivitám v rámci v AKA.